NOTA: Intrerupem temporar posibilitatea de a vedea, proba si/sau de a plati produsele la punctele noastre de lucru. Puteti ridica personal produsele de la intrarea in punctele de lucru, neaparat cu programarea unui interval de timp in care trebuie sa va prezentati la un anumit punct de lucru si obligatoriu cu plata in avans (cu cardul online sau prin transfer bancar). In aceasta perioada nu acceptam platile la punctele noastre de lucru (nici cu cardul la POS si nici in numerar). Totodata ramane activa posibilitatea de livrare prin curier cu toate formele de plata active: ramburs la primire, cu cardul online sau prin virament bancar (plata in avans) .
Expedieri și returnări
Expedierea pachetului dumneavoastră
Daca produsele comandate sunt disponibile in stocul nostru atunci ele vor expediate prin curier expres sau prin posta.
Daca optati pentru plata produselor prin banca atunci expedierea/livrarea se va face dupa confirmarii platii in contul nostru bancar.
Daca optati pentru plata in sistem ramburs (la primirea coletului) atunci expedierea se va face de regula in ziua primirii comenzii, sau in urmatoarele 2-3 zile lucratoare. Livrarile in Romania se fac in circa 1-2 zile lucratoare.
Costul livrarii include costul procesarii comenzii, costul ambalarii, cat si costurile de transport propriu-zis. Costul transportului poate varia in functie de greutatea si volumul totale ale pachetului/pachetelor si de adresa de destinatie. Va sfatuim sa va grupati toate articolele pe care doriti sa le cumparati intr-o singura comanda (sa evitati, pe cat se poate, sa plasati doua sau mai multe comenzi distincte in aceeasi zi). Noi nu va garantam ca vom grupa comenzi distincte plasate separat, astfel ca fiecareia i se pot aplica separat costurile de livrare aferente.
Riscurile aferente livrarii cad exclusiv în responsabilitatea dumneavoastra desi noi luam masuri pentru a proteja obiectele fragile. Vom incerca sa folosim ambalaje corect dimensionate si vom acorda atentie modului de impachetare pentru ca produsele comandate de catre dumneavoastra sa fie cat mai bine protejate in timpul manipularii si livrarii.
Referitor la costurile de livrare, ele depind de greutatile, dimensiunile si volumele totale ale coletelor. Facem precizarea ca majoritatea firmelor de curierat taxeaza in functie de cea mai mare dintre valorile greutatii gravitationale (calculata in functie de greutatea propriu-zisa a coletelor) si respectiv greutatii volumetrice (calculata in functie de volumul coletelor)
Greutatea volumetrica (exprimata in kg) se calculeaza dupa formula:
lungime(cm) x latime(cm) x inaltime(cm) /6000
Factorul de Conversie Volumetric este 167 kg/mc
Daca optati pentru ridicarea produselor de la unul dintre punctele noastre de lucru ("ridicare de la furnizor"),atunci la totalul comenzii pentru produse se va adauga un cost separat, afisat inainte de finalizarea comenzii, cost ce acopera efortului nostru pentru pregatirea comenzii in vederea livrarii.
Alegerea de livrare a comenzilor in easybox-uri (lockere apartinand Sameday / eMAG courier) trebuie sa respecte cateva termene si conditii suplimentare:
- nu acceptam comenzi cu livrare in easybox daca impun in procesul de ambalare folosirea a mai mult de un bax, sac, plic, adica a comenzilor care nu pot fi ambalate intr-un singur ambalaj, propice ambalarii resective, care sa se supuna limitelor maxime de dimensiuni acceptate de easybox: 445 x 390 x 470 mm
- nu acceptam comenzi cu livrare in easybox daca greutatea lor depaseste 6 kg
- gasiti detalii despre serviciul de livrare in easybox aici: https://sameday.ro/easybox/ si aici: https://sameday.ro/easybox/easybox-intrebari-si-raspunsuri/
- comenzile pentru care se opteaza ca livrarea sa se faca in easybox (locker) trebuie sa se supuna si Termenilor si conditiilor impuse de catre Sameday (serviciul prestat de firma de curierat Delivery Solutions): https://sameday.ro/restrictii-si-conditii-de-transport-in-easybox/
- Perioada de timp in care destinatarul unui colet il poate ridica din locker este de maxim 36 de ore calculate de la primirea primului SMS sau email prin care este informat cu privire la incarcarea de catre Sameday a coletului in locker, cu exceptia perioadelor cu incarcare operationala (Black Friday, Craciun, Paste etc.) cand termenul de ridicare este de maxim 24 de ore. In cazul in care destinatarul nu ridica coletul in termenul specificat mai sus, Sameday va returna coletul in atentia expeditorului
- Reexepdierea unui colet returnat expeditorului din motiv de neridicare de catre client se va face numai contra-cost, urmand ca acel client sa plateasca in avans costurile ocazionate de pregatirea si livrarea acelei comenzi inca o data
- Redirectionarea unei comenzi din easybox (locker) catre o adresa postala fizica (acasa, la sediul unei persoane juridice, etc) se va face contra-cost, destinatarul trebuind sa achite integral aceste tarife ocazionate de redirectionare si schimbarea modului de predare a coletului / coletelor
Alegerea de livrare a comenzilor in FANbox-uri (lockere apartinand Fan Courier) trebuie sa respecte cateva termene si conditii suplimentare:
- nu acceptam comenzi cu livrare in FANBox daca impun in procesul de ambalare folosirea a mai mult de o singura cutie / sac / plic, adica a comenzilor care nu pot fi ambalate intr-un singur ambalaj, propice ambalarii resective, care sa se supuna limitelor maxime de dimensiuni acceptate de easybox: 450 x 443 x 404 mm
- nu acceptam comenzi cu livrare in FanBox daca greutatea lor depaseste 29.90 kg
- gasiti detalii despre serviciul de livrare in FanBox aici: https://www.fancourier.ro/fanbox/
- comenzile pentru care se opteaza ca livrarea sa se faca in FanBox (locker) trebuie sa se supuna si Termenilor si conditiilor impuse de catre FanCourier: https://www.fancourier.ro/fanbox/
- Perioada de timp in care destinatarul unui colet il poate ridica din locker este de maxim 72 de ore calculate de la primirea primului mesaj de avizare ( SMS sau email ) prin care este informat cu privire la incarcarea de catre Fan Courier a coletului in locker, cu exceptia perioadelor cu incarcare operationala (Black Friday, Craciun, Paste etc.) cand termenul de ridicare poate fi redus pana la 24 de ore. In cazul in care destinatarul nu ridica coletul in termenul specificat mai sus, Fan Courier va returna coletul in atentia expeditorului
- Reexepdierea unui colet returnat expeditorului din motiv de neridicare de catre client se va face numai contra-cost, urmand ca acel client sa plateasca in avans costurile ocazionate de pregatirea si livrarea acelei comenzi inca o data
- Redirectionarea unei comenzi din Fan Box (locker) catre o adresa postala fizica (acasa, la sediul unei persoane juridice, etc) se va face contra-cost, destinatarul trebuind sa achite integral aceste tarife ocazionate de redirectionare si schimbarea modului de predare a coletului / coletelor